בי אי פרפיום

צור קשר

השאירו הודעה

    ניתן לפנות אלינו כאן

    שעות פעילות

    עקבו אחרינו

    שאלות נפוצות

    ייתכן ששלחנו את הפריטים שלך בחבילות נפרדות לכן יש לבדוק את האימייל שלך או להתעדכן בעמוד ההזמנה כדי לראות אם הפריטים שלך יגיעו בנפרד.

    כל התשלומים באמצעות כרטיס אשראי מעובדים באמצעות Hyp (“הייפ”) המספקת את אחת מפתרונות התשלום המאובטחים ביותר. התשלום שלך עבור כל רכישה מעובד בצורה מאובטחת על ידי Hyp (“הייפ”).

    כל המידע הרגיש שנשלח בין המכשיר שלך למערכות Hyp (“הייפ”) מוצפן אוטומטית, מה שמבטיח שהמידע שלך נשאר מוגן.

    לקוחות רשומים לאתר

    ניתן לעקוב אחר ההזמנה בעמוד הזמנות על ידי לחיצה על כפתור מעקב הזמנה.

    בנוסף, בעמוד של כל הזמנה ניתן לראות את שלבי המעקב מעל פרטי ההזמנה.

    לקוחות לא רשומים לאתר

    בעמוד סטטוס הזמנה, הזינו את מספר הזמנתכם ואת מספר הטלפון שאיתו ביצעתם את ההזמנה, ולאחר מכן לחצו על בדוק את סטטוס ההזמנה.


    שימו לב כי המעקב הוא מרגע שהחבילה נמסרת לחברת השילוח, ולא משלב הרכישה באתר

    ברור.

    אנחנו עובדים עם היבואניים הרשמיים והמורשים בארץ. אנו מקפידים שהספקים שמהם אנחנו קונים יעמדו בתנאים מסויימים ולא קונים מכל מי שמציע.

    אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נעזור לך לוודא שתקבל את הזמנתך בכתובת הנכונה. אנא ספק לנו את שמך המלא ומספר ההזמנה שלך. צור קשר עכשיו

    כדי לשנות את כתובת המשלוח שלך יש לעבור לניהול כתובות המשלוח והחיוב

    עליך לדווח על כל בעיה הקשורה להזמנה שלך עד 7 ימים לאחר מסירת ההזמנה שלך.

    אם ביצעתם מספר הזמנות, ייתכן שהם יישלחו בנפרד.

    אם ההזמנה שלך עדיין לא טופלה, אנא צור קשר בהקדם ונעזור לך לשנות את הפריטים שברצונך להחליף.

    דילוג לתוכן