בי אי פרפיום

שאלות נפוצות

לאחר השלמת תהליך הרכישה תקבלו הודעה בדוא”ל עם מספר הזמנתכם.

לקוחות רשומים לאתר

כדי לעקוב אחר הזמנתכם יש להיכנס לעמוד ניהול המשתמש ושם יש ללחוץ על הזמנות.

בעמוד יופיעו כל ההזמנות שביצעתם דרך המשתמש ותוכלו להיכנס לפרטי ההזמנה על ידי לחיצה על כפתור “צפייה”

לקוחות לא רשומים לאתר

בעמוד סטטוס הזמנה

מלאו את מספר ההזמנה שקיבלתם בהודעה בדוא”ל

תיבת טקסט מספר הזמנה בעמוד סטטוס הזמנה

מלאו את הדוא”ל שאיתו ביצעתם את ההזמנה

תיבת טקסט כתובת הדוא

ולאחר מכן יש ללחוץ על בדוק את סטטוס ההזמנה

במידה ואתם רשומים לאתר, בעמוד ההזמנה בהיסטוריית ההזמנות תופיע ההודעה הבאה ברגע שנעדכן את מספר המעקב עבור החבילה שלכם.

(המספר הכחול זה המספר שבעזרתו ניתן לעקוב אחר המשלוח באתר חברת המשלוחים)

דוגמא:

Shipment Details

במידה ואתם לא רשומים לאתר, ניתן להתעדכן בהודעה עם פרטי המשלוח בעמוד סטטוס הזמנה.

דוגמא:

Shipment Details

קיימות שתי שיטות משלוח

משלוח עד לבית הלקוח – בדרך כלל בין 2-3 ימי עסקים.

משלוח לנקודת חלוקה E post – בדרך כלל בין 2-5 ימי עסקים.

בחגים וימי מכירות מוגברים יתכנו עיכובים.

אין חובה להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה.

הפריטים שהזמנתם כולל סוג המשלוח, הכתובת למשלוח וכתובת לחיוב. 

המידע יופיע בעמוד סטטוס הזמנה לאחר הזנת מספר הזמנה ואת כתובת האימייל איתה בוצעה ההזמנה. 

אם אתם רשומים לאתר אז כל המידע הזה זמין עבורכם גם בעמוד ההזמנה דרך ניהול משתמש ואז הזמנות.

ברור.

אנחנו עובדים עם היבואניים הרשמיים והמורשים בארץ. אנו מקפידים שהספקים שמהם אנחנו קונים יעמדו בתנאים מסויימים ולא קונים מכל מי שמציע.

אנו עונים בטלפון וגם להודעות בוואטסאפ ובאימייל נשמח לעזור לך בהקדם האפשרי. צור קשר עכשיו

כל התשלומים באמצעות כרטיס אשראי מעובדים באמצעות Hyp (“הייפ”) המספקת את אחת מפתרונות התשלום המאובטחים ביותר. התשלום שלך עבור כל רכישה מעובד בצורה מאובטחת על ידי Hyp (“הייפ”).

כל המידע הרגיש שנשלח בין המכשיר שלך למערכות Hyp (“הייפ”) מוצפן אוטומטית, מה שמבטיח שהמידע שלך נשאר מוגן.

אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נעזור לך לוודא שתקבל את הזמנתך בכתובת הנכונה. אנא ספק לנו את שמך המלא ומספר ההזמנה שלך. צור קשר עכשיו

עליך לדווח על כל בעיה הקשורה להזמנה שלך עד 7 ימים לאחר מסירת ההזמנה שלך.

ניתן ליצור חשבון בעת ביצוע הזמנה, וגם ישירות בעמוד החשבון שלי

כדי לשנות את כתובת המשלוח שלך יש לעבור לניהול כתובות המשלוח והחיוב

אם ביצעתם מספר הזמנות, ייתכן שהם יישלחו בנפרד.

ייתכן ששלחנו את הפריטים שלך בחבילות נפרדות לכן יש לבדוק את האימייל שלך או להתעדכן בעמוד ההזמנה כדי לראות אם הפריטים שלך יגיעו בנפרד.

אם ההזמנה שלך עדיין לא טופלה, אנא צור קשר בהקדם ונעזור לך לשנות את הפריטים שברצונך להחליף.

דילוג לתוכן