בי אי פרפיום

שאלות נפוצות

לקוחות רשומים לאתר

ניתן לעקוב אחר ההזמנה בעמוד הזמנות על ידי לחיצה על כפתור מעקב הזמנה.

בנוסף, בעמוד של כל הזמנה ניתן לראות את שלבי המעקב מעל פרטי ההזמנה.

 

לקוחות לא רשומים לאתר

בעמוד סטטוס הזמנה, הזינו את מספר הזמנתכם ואת מספר הטלפון שאיתו ביצעתם את ההזמנה, ולאחר מכן לחצו על בדוק את סטטוס ההזמנה.

 


שימו לב כי המעקב הוא מרגע שהחבילה נמסרת לחברת השילוח, ולא משלב הרכישה באתר

קיימות שתי שיטות משלוח

משלוח עד לבית הלקוח – בדרך כלל בין 2-3 ימי עסקים.

משלוח לנקודת חלוקה E post – בדרך כלל בין 2-5 ימי עסקים.

בחגים וימי מכירות מוגברים יתכנו עיכובים.

אין חובה להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה.

הפריטים שהזמנתם כולל סוג המשלוח, הכתובת למשלוח וכתובת לחיוב. 

המידע יופיע בעמוד סטטוס הזמנה לאחר הזנת מספר הזמנה ואת כתובת האימייל איתה בוצעה ההזמנה. 

אם אתם רשומים לאתר אז כל המידע הזה זמין עבורכם גם בעמוד ההזמנה דרך ניהול משתמש ואז הזמנות.

ברור.

אנחנו עובדים עם היבואניים הרשמיים והמורשים בארץ. אנו מקפידים שהספקים שמהם אנחנו קונים יעמדו בתנאים מסויימים ולא קונים מכל מי שמציע.

אנו עונים בטלפון וגם להודעות בוואטסאפ ובאימייל נשמח לעזור לך בהקדם האפשרי. צור קשר עכשיו

כל התשלומים באמצעות כרטיס אשראי מעובדים באמצעות Hyp (“הייפ”) המספקת את אחת מפתרונות התשלום המאובטחים ביותר. התשלום שלך עבור כל רכישה מעובד בצורה מאובטחת על ידי Hyp (“הייפ”).

כל המידע הרגיש שנשלח בין המכשיר שלך למערכות Hyp (“הייפ”) מוצפן אוטומטית, מה שמבטיח שהמידע שלך נשאר מוגן.

אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי ואנו נעזור לך לוודא שתקבל את הזמנתך בכתובת הנכונה. אנא ספק לנו את שמך המלא ומספר ההזמנה שלך. צור קשר עכשיו

עליך לדווח על כל בעיה הקשורה להזמנה שלך עד 7 ימים לאחר מסירת ההזמנה שלך.

ניתן ליצור חשבון בעת ביצוע הזמנה, וגם ישירות בעמוד החשבון שלי

כדי לשנות את כתובת המשלוח שלך יש לעבור לניהול כתובות המשלוח והחיוב

אם ביצעתם מספר הזמנות, ייתכן שהם יישלחו בנפרד.

ייתכן ששלחנו את הפריטים שלך בחבילות נפרדות לכן יש לבדוק את האימייל שלך או להתעדכן בעמוד ההזמנה כדי לראות אם הפריטים שלך יגיעו בנפרד.

אם ההזמנה שלך עדיין לא טופלה, אנא צור קשר בהקדם ונעזור לך לשנות את הפריטים שברצונך להחליף.

דילוג לתוכן